Skip to content Skip to footer

تونر انواع پوست

مواد اصلی: پروتئین هیدرولیز شده برنج + عصاره عسل

انواع پوست: معمولی، خشک، چرب، مختلط

فایده: آبرسان, مرطوب کننده, طراوت بخش

توضیحات

تونر مغذی پوست عمیق
تونر پوست انواع پوست
مواد اصلی: پروتئین هیدرولیز شده برنج + عصاره عسل
انواع پوست: معمولی، خشک، چرب، مختلط
فایده: آبرسان, مرطوب کننده, طراوت بخش

جزئیات:

تونر مغذی پوست لاگونا پرفشنال چیست:
این تونر نیروبخش فورا درخشندگی را کاهش داده و چربی اضافی را از بین می برد. پوست را صاف و مات می کند. فقط برای استعمال خارجی. از ناحیه چشم دوری کنید. عملکرد تونر جیست؟تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند. ستفاده از یک تونر مناسب بخش مهمی از فرایند مراقبت روزانه پوست است. اگرچه در گذشته باور بر این بود که این نوع محصولات به دلیل وجود الکل در ترکیبات خود رطوبت پوست را از بین می‌برند، اما واقعیت این است که یک تونر مناسب سرشار آنتی اکسیدان‌ها، ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده است که پوست را تغذیه کرده و نقش مهمی در سلامت آن دارد.تونر مغذی پوست لاگونا پرفشنال پوست را آبرسانی می کند و به وضوح تسکین می دهد. به محافظت پوست کمک می کند. فرمولاسیون پیشرفته آن با تسکین آشکار ، پوست خشک، قرمز و تحریک‌شده را ترمیم کمک می‌کند.

فرمولاسیون ما فاقد موارد زیر است:
1500+ مواد تشکیل دهنده مطابق با مقررات سختگیرانه اتحادیه اروپا. علاوه بر این، ما همچنین عاری از پارابن ها، فتالات ها، فرمالدئید و عوامل آزاد کننده فرمالدئید، سدیم لوریل سولفات (SLS)، روغن معدنی، نفت خام، پارافین، دانه های پلی اتیلن و مواد حیوانی (به جز عسل و موم عسل بدون ظلم در فرمول های انتخابی) هستیم. ).

نحوه استفاده:
روی یک پد پنبه ای بریزید و روی صورت و گردن خود بکشید. روزانه، صبح و شب، بعد از پاکسازی و قبل از سرم و مرطوب کننده خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.

عناصر:
آکوا، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، پروپاندیول، منیزیم اسکوربیل فسفات، فنوکسی اتانول، اسید سیتریک، PCA روی، پانتنول، کافئین، مالتودکسترین، توئین 20، عصاره پودر برگ آلوئه، عصاره عسل، هیدروکسید سدیم هیدروکسید، هیدروکسید سدیم، هیدرولیز، هیدروکسید، هیدروکسید سدیم، هیدرولیز پروتئین هیدرولیز شده گندم، کلاژن هیدرولیز شده، عصاره برگ آلوئه باربادنسیس، الکل بنزیل، بنزوات سدیم، پروتئین نخود هیدرولیز شده، صمغ زانتان، اسید هیالورونیک، هیالورونات سدیم، BHT، EDTA، پتاسیم سوربات.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر انواع پوست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *